پيام طرفداران و جانب داران نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان در برلين


جلسه طرفداران نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان در شهر برلين به تاريخ 28 جنوری 2006 به اشتراک تعدادی از هواخواهان و جانب داران نهضت فراگير داير گرديد .

در جلسه ضمن قدرداني از موسسان نهضت فراگير،اشتراک کننده گان پشتيباني همه جانبه خويش را از مرامنامه و اساسنامه نهضت فراگير و همچنان فعاليت های سياسي آن اعلام داشته،متحد گرديدند که در راه تحقق اهداف نهضت از هيچ گونه سعي و تلاش دريغ نورزند.

 

پيام طرفداران و جانب داران نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان در برلين

 

با کمال مسرت اطلاع حاصل نموده ايم که اخيراً نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان با تلاش و پايداری موسسان آن فعاليت خويش را در کشور آغاز کرده است .

ايجاد نهضت فراگير دموکراسي و ترقي در کشور بازتاب بس سترگ را در ميان هواخواهان دموکراسي و ترقي در برداشته و آنرا بمثابه يک نياز عمده و اساسي در جهت وحدت و يکپارچگي تمامي سازمانها،احزاب،حلقات و گرايشهای سياسي،فعالان و شخصيت های سياسي،ملي،دموکرات،ترقي خواه و تحول طلب بالاخص بمنظور تحکيم وحدت ملي،تامين دموکراسي و حاکميت مردمي دانسته تشکيل و ايجاد نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان را در اوضاع و شرايط  فعلي کشور گامي ارزنده،بزرگ و مثبت ارزيابي نموده بناً از همه يي وطنپرستان واقعي،شخصيت های فعال سياسي،ملي،دموکرات،تجددطلب و پيشرو،سازمانها و احزاب تقاضا بعمل  مي آوريم که همه با مساعي مشترک صرف نظر از عقايد گذشته بمنظور اعمار مجدد يک افغانستان آباد،آزاد،مستقل،سربلند وبخاطر تامين عدالت اجتماعي،استقلال سياسي و صلح پايدار در کشور دست بدست همه داده دين و مسوليت ايماني و وجداني خويشرا در برابر مردم مظلوم و رنجديده ما که طي ساليان متمادی رنجهای بي پاياني را متحمل گرديده اند اداء  نمايند .

همچنان برای تمام مسولين،دست اندرکاران و موسسان نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان جهت خدمت بيشتر بمردم بلاکشيده ما موفقيت های مزيد را خواهانيم .

 

به اميد وحدت و پيروزی نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان


February 14th, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها